2011. szeptember 6.

Remélem ízlett a csokis maszlag.

Láttam, hogy az elmúlt posztokban bemutatkozott egy kicsit a csapat, úgyhogy magam is hasonló módon írok egy kis rövid szöveget. (vagy épp amilyenre sikerül). Én magam is tagja voltam a Zirci Gimnázium csodálatos élményeinek. Természetesen itt nem arról beszélek, hogy szerettem a történelem óra tagja lenni. Lényegében utolsó éveim során igen sok magatartási problémával küzdöttem, mivel az általános gimnáziumi órák helyett egyszerüen a grafika teremben töltöttem idömet. Ez sajnos egy aprócska probléma életem során, hogy nem szeretek idöt pocsékolni arra, aminek semmi hasznát nem látom! Majd legnagyobb sajnálatomra mielött az utolsó évet folytattam volna Zircen, ott hagytam a sulit a sikeres hollandiai felvételim után. Majd egy év után úgy bizonyult, hogy a nyugati oktatás sajnos nem nekem való. Valahogy számomra a grafika többet jelent mint holmi 'müvészkedés'. Lényegében azt vettem észre, hogy itt nem szakmailag jól felkészített embereket 'gyártanak' az egyetemek, hanem olyan üzletembereket, akik a szart is jó pénzért el tudják adni. Jelenleg itt ragadtam barátnöm miatt (She put me down a rabbit.) Hollandiában, és éjszaka lopom a napot egy luxus hotelban mint portás illetve felszolgáló. Közben retus munkákat végzek magyar folyóiratoknak, illetve freelance cég alapításon gondolkozom. Szabadidömet pedig a szitázás gyönyörü mesterségének szentelem!

Az általam posztolt dolgok pedig nagyrészt a grafika nagyjai lesznek, kis történelmi és technikai háttérrel. Érdekes, technikailag kitünö grafikai munkákat, alkotókat. Illetve apró Adobe szoftver tippekel is fogom ellátni az olvasókat. Kérésre bövebben is ki tudom majd fejteni ezeket. Majd végezetül saját munkám is megjelenik, ha éppen készültek új melók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!