2011. október 26.

Petrezselymes Fityma.

Nemreg hagaban egy hihetetlen erdekes pop-up konyvkiallitasra mentem el. Termeszetesen uzentem a hagai egyetemista tarsaimnak de erre csak azt a valaszt kaptam, hogy "Van jobb dolgunk is, a pop-up nem kell senkinek." Szerencsere azert baratnom (aki szinten grafikat tanulo diak) eljott velem, es nehanyrol keszitettem fenykepet is, amibol kettot kiemelek.

Az elso fenykep a "Lajhar Erdeje" c. konyv, aminek egyik peldanyat magam is megvettem, mert hat kinek nem kene egy konyv ami lajharokrol szol :) Plane ha pop-up!

Az utolso ket fenykep pedig a kedvenc konyvem volt. Nem volt odairva pontosan a kora, de en ugy a 20. szazad elejere saccoltam. De ebbol a legerdekesebb az, hogy tobb lepcsoben volt felepitve a konyv, aminek az elejeben egy lencse volt. Ha azon keresztul atneztel, akkor teljes terhatasban lattad az egesz jelenetet (zsufolt volt a hatter)!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!