2011. november 10.

 

Részemről ennyi, nem tudok mit kezdeni a dologgal, így hát eltemetem szerencsétlen arculatom. A gond az egésszel valahol az elején kezdődhetett, amikor én kis naiv fejjel nekiálltam vizsgamelómnak; megtervezni a suli nem létező arculatát. Akkor még nem értettem miért is nem volt. Ma már az új vezetőség rendesen alátámasztja az indokokat miért is nem lehet rendesen kiépíteni akármit is abban az intézményben, ahol én is tanultam, és imádtam majdnem minden egyes percét. Nem az oktatásról van szó, azzal semmi gond, Grafika szakon biztosíthatok arról mindenkit, hogy a megfelelő előkészítést kapja az egyetemre való továbbtanuláshoz. Konkrétan azzal a szervvel van gond, akik az egésznek a fejét adják. Egyszerűen, nem vevők az újra, vagy ha azt állítják, hogy igen, akkor is nyílván valóan hazudnak, mert hiába kapják konkréten a seggük alá az összes szükséges eszközt, egyszerűen tesznek egy jó nagy lapát földet rá, megforgatják benne, és ott hagyják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!