2011. december 28.

Első pofon

Igen, ez az! Megcsináltam! Juhú! Ezek a szófoszlányok hagyták el a szám ma 18:20 perckor, mikor is rádöbbentem arra a tényre, hogy oly rettentő király vagyok. Csináltam 36-38 Expót egyetlen kockára. Magyarul: sikerült rosszul befűznöm az újdonsült drágaságomba a filmet, melynek köszönhetően, gyakorlatilag egy helyben pörgött a szalag. De, mentségül szolgál az a tény, hogy még új a gép, nem tudhattam elsőre, hogy is működik. (aztat nem mondotta senkisenem, hogy ennek forognia köll...) Na persze. Viszont jó hír, hogy pénteken újra megyek Bécsbe és, reprodukálom a fotókat, immáron két tekercs filmmel. (mivel az előző így sértetlen maradt) A helyzet nem sokkal jobb, mint amikor kinyitottam a Zenitet, a visszatekeretlen film nélkül, majd belevágtam egy megromlott hívóba, hogy hátha jó lesz.

Illusztrálásként egy Bresson képet rakok be, ezzel is felturbózódva a kiállításra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

írj csak bátran!