2012. június 27.

gen végül nem bírtam kivárni a gyakorlat végét, úgy döntöttem folyamatosan közlöm a helyzet alakulását. Ahogy tegnap már említettem ma logótervezés volt étlapon, illetve ha nem csinálok semmit akkor az. Senkinek nem tűnt volna fel. A szóban forgó logó egy "magyar művész" nevű készülő szájthoz lesz. Visszafogom magam és a véleményem most nem írom le tiszteletben tartva az "alkotók" titokzatosságát, szerintem a webcímből már lehet sejteni mire megy ki a játék. Balra lent az eredeti lógó, amit sikerült ismerősömnek leszaroznia, akivel együtt dolgozok a helyen. Ezért azt mondták tervezzük át. Ennyi volt az instrukció, szó szerint. Tegnap elhatároztam hogy ma lebeszélem őket az "mm" rövidítésről, mert van már nekünk egy m&ms cukrunk amit mindenki szeret és engem felettébb zavart, hogy a "név" ilyen formában már létezik ‒ bár megjegyzem az édesség logója is briliánsabb a szóban forgóénál ‒ ugyan nem egy weboldal neve az is igaz. Körül belül ezt az egy érvet tudtam felsorakoztatni magamban az "mm" mellett, ja és hogy rövid. Aztán elkezdtem agyalni betűmozaikon, és így eljutottam a "mamű"-re, ami lehet hogy tökre nem is jó, és valószínűleg nem fog nekik tetszeni, de formailag sokkal több kezdhető vele. "Nem fog tetszeni" ...ezen a szókapcsolaton valahogy mindig megakadok, nincs olyan hogy tetszik -nem tetszik, más tészta, tovább a fonál irányába. Annyira elszánt voltam hogy vázlatokkal a táskámban és egy zacskó m&ms-el állítottam be.
A beszélgetésre a délelőtt folyamán nem került sor, mindenki "rettentő elfoglalt volt". Ezért megcsináltam vektorba a terveket, mert más dolgom nem volt, illetve nem volt nálam amivel foglalkozhattam volna. 48 fázist rágtam át, mire kijött ez a két eredmény. Gyanítom ez őket nem fogja érdekelni, simán nem tetszik és kezd újra. Itt szúrom közbe hogy a leporellót amit előtte csináltam is ma adtam át, de véleményt még arról se hallottam. Valószínű a "nem tetszik, több kép kell" vagy a "az ott lehetne kicsit másabb" verziót fogom viszont hallani.
Közbe a főnök néha-néha benézett és viccelődött hogy "kész van már a logó?" majd elrohant. Amikor úgy döntöttem najó, most már aztán elég vektor és elég jó ahhoz hogy megnézze akkor persze ismét nem ért rá. Megunva ezt a hajszát aláírattam a papírjaim hogy végre bérlettel utazhassak, eközben a drága "grafikus" kolléga elhintett egy nagyon kedves megjegyzést miszerint: "na téged se látunk akkor többet" és inkább eljöttem a francba. Viszont holnap, és onnantól még két hétig igen is látni fogod a fejem szararc
‒  mondhatnám neki, de minek. Összességében azért annyira nem volt rossz ez a nap, elvoltam ezekkel a kis görbékkel. De ha visszagondolok, hogy a Veszprém Feszt pályázatról még mindig nincs eredmény, ‒ hétfőre ígérték és szerda van,‒ azért fellángol a bazdmegelés a gyomromban.

Holnap sajtos szendvicset viszek magammal.

az eredeti csoda
m&ms

mamű, igen látom hogy csak "mamu"
arra az esetre ha mindenképp "mm"


5 megjegyzés:

  1. http://www.mamu.hu/ - Szóval csak óvatosan! :)

    VálaszTörlés
  2. Á! Köszönöm, ez esetben sztornó. Magyar Műhely. Hmm, a weboldal eléggé hát hogy is mondjam, de még mindig színvonalasabb akciónak ígérkezik a laikusabb "magyarművész"-nél, de nem az én dolgom ezt megítélni, mindenesetre köszönöm, már írok is nekik hogy hanyagolós.

    VálaszTörlés
  3. Amúgy hogy van neked "tovább olvasom" ? Ilyet én is akarok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rég jöttem rá, így: http://1.bp.blogspot.com/-hqPPaD5wk5I/T-wnTgxMm4I/AAAAAAAABl0/8f3h0UAuAhc/s1600/ugr%C3%A1s.jpg

      Törlés

írj csak bátran!