2012. június 29.

Srácok játsszunk egyet!

Ma nem lesz panaszlás,   pedig lehetne de nem lesz ‒ ellenben szeretnék veletek játszani. A Cadavre exquis [kitűnő tetem] nevű mókát a szürrealisták találták ki, André Breton iszonyatosan imádott így alkotni. Biztosan ismeritek, mert mindenki játszotta óvodában, általánosban, középiskolában. Ha nem ismerős a neve, nem probléma, én se tudtam egész tavalyig ‒ valójában amikor ma agyaltam rajt se jutott eszembe a neve, kimondani se tudom ‒ a játék lényege és szabálya:


Rajzolj valamit egy lapra, tökmindegy milyen technikával ‒ esetünkben digitális is lehet, sőt a példák közt van fotó montázs is ‒ valahogy tegyél róla hogy a társad (társaid) ne lássák meg a tiéd, ez a legtöbb esetben egy ember valamelyik testrésze szokott lenni, mondjuk a feje és általában a lapot megszokták hajtani, de úgy (!) hogy a rajzod néhány vonala látszódjon a következő hajtáson és így a többiek tovább tudják rajzolni, úgy hogy senki nem tudja mi lesz belőle és ez így megy tovább. 

Pszichikai automatizmus ‒ úgy le akartam írni ezt a szót valahova, valami jó helyre mióta megtanultam, hát végre itt az alkalom jessss ‒ imádom az avantgárdot mondtam már?


Esetünkben a játékszabályok így módosulnak:

BÁRKI JÁTSZHAT

210mm széles 300dpi-nek kell lennie a lapnak, de akármilyen magas lehet. Én ajánlom
a 210x99mm-es méretet. Akármilyen technika lehet, akármilyen szín akármi, tényleg.

Fontos továbbá, hogy vasárnap estig küldjétek el nekem a fájlokat, e-mailben a nevek legyenek mondjuk így: 01_puf.jpg

UGYANAKKOR ide a kommentárok közé rakjátok be a képetek alsó részéből egy keskeny csíkot, azt az egyszerűség kedvéért valahogy így nevezzétek el:
01_pufi_segítség.jpg Ez azért fontos mert az utánad következő ez alapján rajzolja a sajátját. Nyilván a sorszám változni fog. (02_Jakab.jpg stb stb) a sort én kezdem, fentről lefelé haladunk, tehát én a képem alsó részét rakom fel segítségnek. A kommenteknél nem lehet fájlt feltölteni, de szerintem az internet világában nem nehéz találni feltöltőoldalt ami alapján linket tudsz bedobni.

Kíváncsi vagyok mi lesz ebből, jó szórakozást, ha valamit elbasztam akkor húpsz!
És szóljatok, főleg ha nem érthető valami, addig is két példa a művészettörténetből:



‒ VOLT VOLT, szóval meghosszabbítom. Legyen mondjuk péntek a határidő! 

Man Ray, Joan Miro, Max Morise, Yves Tanguy
André Breton, Jacqueline Lamba, Yves Tanguy

8 megjegyzés:

  1. Kicsit, szemét voltam, nem sok mindent hagytam meg.

    https://www.dropbox.com/s/l66uflah7ny7f3c/01_pufi_seg%C3%ADts%C3%A9ge.jpg

    VálaszTörlés
  2. és bár nem hiszem hogy tolongás lesz, de írjátok ide hogy szeretnétek következni, mert ha meg mégis tolong valaki és már megcsinálta az övét, akkor könnyfakadás és intrika lesz! :D

    VálaszTörlés
  3. Akkor ez lenne: https://www.dropbox.com/s/c5sgctqj7c6zk43/02_Geri%20Fisher%20segitseg.jpg

    VálaszTörlés
  4. ELKEZDTEM A HARMADIKAT TALÁN MA BEFEJEZEM NAGYON DRÁGASÁG LESZ, KÖSZI

    Vivcsa

    VálaszTörlés
  5. https://www.dropbox.com/s/2ga6cpf5py28ykd/vivcsisegitseg.png

    nesztek (faszom) aztán pufi hagyjámáXD miattad néz ki úgy, AHOGY!

    VálaszTörlés
  6. húha de önfeledt és vidám valaki! :D

    VálaszTörlés

írj csak bátran!